Registračný stánok

S naším tímom zažijete rýchle a efektívne spustenie aplikácie JOBka. Naši konzultanti nastavia stojan, pomôžu vašim zamestnancom s inštaláciou a podrobne predstavia výhody jednotlivých modulov, čím vám výrazne uľahčia prechod na nový systém.
Štandardná prevádzka trvá 7 hodín od 10.00 do 17.00, aby sa pokryla ranná a popoludňajšia zmena. Ak si to klient želá, je možné prísť aj v druhom termíne o týždeň neskôr, aby sa pokryla aj nočná zmena
X-Banner:2 000 Kč – propagačnýbanner, ktorý zostáva u klienta.
Čo odporúčame pripraviť navyše:
- Príprava merchu (sladká odmena, balóniky s logom, uteráky a iný merch viď. fotografie a pod.). S prípravou a výrobou vám radi pomôžeme – napr. s odporúčaním dodávateľa, nápadmi na merch. V prípade záujmu je možné výrobu a dodanie vášho merchu zadať externým dodávateľom
- Príprava stánku: Príprava stánku na mieste podujatia: Kompletné vybavenie a organizácia stánku na mieste podujatia.
- Účasť konzultantov JOBKA: konzultanti poskytujú odbornú podporu a pomoc počas celého podujatia.
- Informačné plagáty: propagačné plagáty pripravené vopred na účely registrácie a prehľadu prihlášok.
- Kiosk s dotykovou obrazovkou: Vzorová aplikácia na kiosku s dotykovou obrazovkou, ktorá ľahko demonštruje funkcie.
- Pomoc pri inštalácii: konzultanti pomáhajú zamestnancom nainštalovať JOBK do ich zariadení.
- Vysoká miera registrácie: v prvý deň dosahujeme až 90 % registrácie zamestnancov.
- Predstavenie aplikácie: konzultanti vysvetlia výhody aplikácie JOBKA a jednotlivé moduly pre ľahšie pochopenie.





